Mitt favoritplagg

2013-04-08 @ 20:20:15 ? Direktlänk ?
Det finns ett plagg som inte jag skulle kunna leva utan, eller ja, det är väl mer ett set än ett plagg, men i alla fall. Detta plagget är för mig det skönaste som finns att mysa runt i, dag som natt. Dock inte när man är ute på stan med kompisarna. Kan bli lite konstig stämning då. 
 
Jag pratar självklart om Pyjamasen. Det är för himla skönt att svassa runt i en skön, snygg och mysig pyjamas, komplett med ett par tofflor eller mysiga strumpor till. Jag brukar oftast dra på mig pyjamasbyxor istället för mjukisbyxor när jag kommer hem från skolan. Pyjamas är mycket tunnare, skönare och det känns lite friare än att ha på sig ett par stora, tunga mjukisbyxor. 
 
Just nu sitter jag och dreglar över Pyjamasar från min favoritaffär alla kategorier, Forever21..
 
Favoriterna just nu hos Forever21... Åh vad jag ska shoppa pyjamasar när jag åker till New York (141 dagar kvar..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0