My Precious!

2013-04-07 @ 21:35:00 ? Direktlänk ?
Åh, jag är så himla nöjd! Äntligen är jag färdig med det allra viktigaste till studenten, nämligen kläderna. Nu är balklänningen utprovad med skor och uppsyd. Klänningen som jag ska ha på utspringet har kommit och är jättefin och sitter som en smäck. Men det allra allra allra viktigaste, alla kategorier, måste ändå vara mina skor. Det här med skor är viktigt, väldigt viktigt! 
 
Jag är inte den tjejen som tycker om att ha högklackat och klänning. Nej, jag älskar att ha ett par bekväma jeans och ett par sjyssta sneakers på fötterna. Då är livet bra. Då leker livet. 
Så njut av dessa bilder, där objektet är mina nya skor. Mina alldeles egna och första VANS! Ren och skär kärlek!
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0