Kan hjärnan spricka?

2013-04-09 @ 21:27:00 ? Direktlänk ? Allmänt
 
 
Bjuder på lite skön musik såhär på kvällen. Huvudet värker så att man tror att hjärnan snart ska sprängas.. Funderar på om hjärnan kan sprängas av all min smarthet? Ja, det borde den nästan, för jag är ju en av de smartaste personer så aa..
 
Haha, nej men allvarligt. Kan hjärnor liksom blå för stora för ens huvud så att de går sönder? Jag tror att jag får fråga min biologilärare, eller leta upp en smart doktor som kan förklara det för mig. För det hade ju varit lite läskigt om den gjorde det. Men det kan ju vara en bra ursäkt: "Nej tyvärr, läkaren har sagt att min hjärna kommer att sprängas om jag måste plugga till provet..". Haha, den ska jag köra på Fredag då jag har biologiprov, hoppas att läraren går med på den ursäkten bara.. Tveksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0