Klänning och uppsatt hår

2013-08-07 @ 12:19:08 ? Direktlänk ?
Jeans, en snygg t-shirt, utsläppt hår och ett par sneakers på fötterna, då är jag hemma. Klänning, toffs och sneakers, där är jag inte så hemma. Men jag har nu börjat lite smått att känna mig bekväm i klänning och toffs, för att jag tycker att det är så himla snyggt. Toffs är ju väldigt praktiskt om inget annat och klänning funkar ju när som helst. Antingen till vardags eller på fest/kalas. Jag brukar inte hitta klänningar som verkligen är jag, klänningar som visar min personlighet. Men nu har jag hittat den ultimata Lisa-klänningen, på Gina Tricot, på rean. Det kan ju inte bli mycket bättre.
 
 
 
 
 
Åh, vad jag älskar denna klänningen! Färgglad och grå, så fint! Sen att det är en långklänning är ju helt perfekt, då går den att ha hela året om. Denna har en självklar plats i min resväska till New York!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Himlans tjusig klänning!

2013-08-17 @ 09:15:51 ? http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0