12 December; Julpyssel

2013-12-12 @ 22:38:50 ? Direktlänk ?
 
Det finns nog inget som är så roligt som att pyssla, i alla fall inte när det närmar sig jul och man kan göra massor utav julpyssel. Nu är ju jag, som ni alla vet, väldigt rastlös av mig, men jag klarar ändå av att sitta någon timme då och då och julpyssla. Allt som oftats blir det julklappsetiketter, så mycket finare och mysigare att ge bort en julklapp med en etikett som man själv har pysslat ihop. Sen finns det en hel del andra roliga pyssel som man kan göra också, men att pärla tomtar/snögubbar och göra etiketter är mer min grej, det går ganska snabbt. 
 
Juklappsetiketter ifrån förra året, som jag har gjort helt själv (stolt)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0