6 December; Jultröjor

2013-12-06 @ 13:13:00 ? Direktlänk ?
Nu när det börjar bli riktigt kallt (snöstorm x 1000 utanför fönstret...) så letar jag mer än gärna upp mina varmaste tröjor och myser runt i. Jag har hur många tröjor som helst, men det är något som fattas i min garderob. En jultröja. Ni vet en sån där tröja som alla har i USA, med små renar, snögubbar, snöflingor och andra klassiska julmotiv på. En riktigt klassisk jultröja. Vad kan vara mer juligt än det? Jag blir mer och mer avundsjuk för varje gång jag ser någon i en film/serie som har en jultröja på sig. Visst, man kan köpa dem i Sverige också, men de är inte riktigt så fina och mysiga som de har i USA. 
Nästa gång jag åker till USA ska jag åka över julen och ha med mig en väska som bara ska vara för att transportera jultröjor ifrån USA till Sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0