Dan före dan före dopparedagen

2013-12-22 @ 11:39:53 ? Direktlänk ? Allmänt
Kan ni fatta att det bara är två dagar kvar till Julafton?! Jag har ingen vidare julstämning. Det kändes så konstigt att sätta upp granen igår, när det inte fanns ett enda litet spår av snö någonstans. Kändes som att det var vilken dag som helst och vi hade fått för oss att ställa in en gran, typ. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer i alla fall lite snö, det behöver bara ligga som ett litet tunt lager på marken, jag begär inte mer. 
 
Trots ingen julstämning så har jag lyckats med att köpa färdigt alla julklappar! Riktigt nöjd med årets köp ska ni veta. Nu ligger nästan alla paket under granen och väntar på att få öppnas. Snart är det dags för några timmars jobb på Posten, sen tar jag julledigt! :D 

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Har inte heller någon speciell julstämning.. vill ha snö! :) Kram

2013-12-22 @ 13:48:38 ? http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0