Julklappsbyte med BFF

2013-12-19 @ 21:57:02 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter lite jobb idag åkte jag och Lovisa in till Skövde för att handla färdigt de sista julklapparna och spontanshoppa lite, hehe. Vi hade inte köpt något till varandra, så det passade vi på att göra medan den andre personen befann sig i någon annan affär. Lovisa fick "lukta gott saker" av mig, så som body lotion, duschcreme, body butter och två ansiktsmasker, allt som behövs för en riktigt lyckad "hemma-spa" kväll. Av Lovisa hade jag önskat mig en Muminmugg, till min samling, men fick istället något helt annat. Som jag faktiskt också hade önskat mig, men för några veckor sedan, som jag inte kom ihåg, haha. Jag fick One Direction´s nyaste skiva Midnight Memories, den kommer att gå varm när jag julstädar rummet imorgon, whioooo!!!
 
Har insett att jag är helt katastrofalt dålig på att slå in paket... 
Bästa. Skivan. Ever.!.
 
Nej, nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp och börja jobba vid 06.00 imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0