Mitt 2013

2013-12-30 @ 22:38:20 ? Direktlänk ? Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag tog studenten (!) och åkte utomlands helt utan mina föräldrar eller andra vuxna (nej Lovisa, jag räknar inte dig som vuxen...).

 

Hur har ditt 2013 varit? - Ganska bra faktiskt, alla år har sina upp och nedgångar, men detta året har bestått av en hel del bra händelser, så jag måste nog säga att det har varit riktigt bra!

Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 5 Juni, dagen då jag tog klivet från skolbänken och ut i vuxenvärlden! Även de datumen jag var iväg i New York kommer jag aldrig att glömma. 

Vad är din största framgång 2013? - Att jag tog studenten och skaffade ett jobb.

Bästa köpet? - Hm, jag som har köpt så mycket bra grejer. Mina Nike Air Force 1 är ett riktigt bra köp, men vet inte riktigt vilket mitt bästa köp är.

 

Vad spenderade du mest pengar på? - Min resa till New York. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? - När jag äntligen fick återse New York och min underbara vän Evelina, efter ungefär 1,5 år isär. 

 

Vilka sånger kommer att påminna dig om 2013? - Roar med Katy Perry, Wake Me Up med Avicii, Timber med Kesha och Pitbull. 

Största musikaliska upptäckten? - Ingen aning. 

Vem har du umgåtts med mest? - Det måste nog vara Felicia och Lovisa.

Bästa minnet från 2013? - Resan till New York! 

 

Har du haft ett förhållande under 2013? - Nej.

Är det något du saknar 2013 och vill ha 2014? - Hm, svår fråga. Kanske lite mer vilja och kämparglöd?

Vad önskar du att du hade gjort mindre? - Jag önskar att jag hade klankat ner på mig själv mindre och att jag hade suttit mindre vid datorn. 

Favoritprogram på tv? - Oj, vad svårt. Vet att jag kommer låta som en pensionär nu, men Så ska det låta är ett riktigt bra program, haha. 

Vad fick dig att må bra? Min familj, mina underbara kompisar, sommaren som stannade extra länge och alla lagkamrater. 

Tror du att år 2014 kommer att bli bättre? - Mitt 2013 har varit riktigt bra, men jag tror självklart att allt kan bli bättre, så man kan ju alltid hoppas. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Våga ta mer plats, tro på dig själv och hitta och behåll viljan och motivationen till att komma i form! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0