Mösstokig

2013-12-20 @ 21:34:31 ? Direktlänk ?
Förut har jag alltid avskytt att ha mössa på mig offentligt, fick väl för mig att det var mesigt eller något. Men nu för tiden så vill jag nästan inte lämna huset utan en mössa på huvudet. Dels är det bra för mössor är varma och sköna, sen är det ett plus att man inte behöver fixa till håret om man ändå ska slänga på sig en mössa. Jag införskaffade två skitsnygga mössor i början av hösten och har redan använt dem cirka 1000 gånger var, ingen överdrift! Och när jag gick på stan igår så råkade jag få med mig en ny mössa.. Hehhe, ooops. Det blev en mössa med en toffs på, något jag verkligen har avskytt av hela mitt hjärta, men nu älskar jag mössor med toffs. Konstigt det där hur man kan ändra sig bara sådär.
 
En av dessa mössor är jag nu stolt ägare till. Vilken det är får ni veta när jag har hunnit fota den, förmodligen senast Tisdag :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0