Boklöften 2013

2013-01-06 @ 14:31:17 ? Direktlänk ?
 
Eftersom att jag är en riktig boknörd och är lite besatt av en blogg vid namn Beasbokhylla, där två systrar, som jag för övrigt känner, så ska jag avlägga några boklöften. För er som inte vet vad boklöften är så är det ungefär som nyårslöften, fast istället för att lova sig själv att man ska sluta röka eller gå ner i vikt, så bestämmer man sig vilka böcker man ska läsa under året. Jättekul och se om man verkligen kommer att hålla dessa löften!
 
Mina boklöften för 2013:
 
  Läsa alla böcker som står i min "att - läsa - hylla"!
 
 Läsa alla böckerna i serien Vargbröder.
 
 Läsa mer romantiska böcker.
 
 Läsa minst 50 böcker.
 
 Skriva in alla böcker jag har läst i min Läsdagbok!
 
Sen så måste jag verkligen försöka att inte påbörja flera böcker samtidigt. Det blir alltid så att en bok blir glömd och sen måste man börja om från början igen..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Det är ju så roligt att läsa!

Svar: Jaa det är ju det!! Lite som en drog ;)
Lisa Jakobsson

2013-01-10 @ 10:27:58 ? http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0