En bok full av minnen

2013-01-15 @ 10:26:43 ? Direktlänk ?
Jag älskar att läsa böcker, men jag älskar även att komma ihåg vilka böcker jag har läst. För det har hänt mer än en gång att jag lånar en bok som jag redan har läst, för att jag har glömt av om jag har läst den innan eller inte.
För att detta inte ska hända fler gånger, så skaffade jag mig i somras en så kallad Läsdagbok. Jag har haft en innan, men nu kan jag inte hitta den, blir galen!! Lovar att det är någon som har en diet som består av läsdagböcker och MP3-spelare, i det här huset.
 
I min läsdagbok skriver jag vilken bok jag läser, vem som har skrivit den, vilket datum jag började läsa och vilket datum jag läste ut den. Sen skriver jag även hur många sidor boken är på, detta är för att jag ska kunna skryta med hur många sidor jag läser (eller så vill jag bara ha lite koll..)!
 
Så ser en sida ut i boken, så det är ju bara att skriva ner det som står där. Eller ja, du ska ju skriva vilken bok, författare osv. En väldigt smidig sak att ha med sig också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0