En morot

2013-01-09 @ 22:42:00 ? Direktlänk ?
Jag är en sådan person som behöver ha något att se fram emot, när dagarna är gråa och tunga. Jag behöver något att kunna längta till, något som gör att den där gråa dagen genast blir liite bättre. Det kan egentligen vara vad som helst. T.ex, en resa, att en bok jag vill ha snart kommer ut, att man ska ut och shoppa eller bara äta lite god mat.
 
Det kan vara exakt vad som helst. Och just nu har jag något att se fram emot. Något som kommer att göra de allra gråaste dagarna färgglada. Något som kommer att göra mina grå dagar lättare att ta sig igenom. Jag längtar redan så mycket. Exakt vad det är, det säger jag inte. Men det har något att göra med vänner och en resa.
 
Detta kommer att vara min morot framöver. Jag har redan börjat räkna ner dagarna och allt är inte ens spikat. Än så länge är vi i planeringsstadiet. Men det SKA hända och därför kommer jag att vara sådär glad och lite fnittrig i flera månader. Bara för att jag kan. För att jag har något att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0