Konsten att ta kort på sig själv..

2013-01-14 @ 15:32:34 ? Direktlänk ? Mina fotografier
 
Det är inte lätt alltid. Att springa mellan kameran och platsen där man ska stå. Sen så ska det se bra ut också. Skärpan ska vara bra, ljuset ska vara bra, jag ska inte se för knäpp ut, inte heller för arg.
 
Men det är svårt. Riktigt riktigt svårt. Det är därför jag försöker öva på det. För det kommer ju inte alltid finnas någon som vill ta kort på mig, bara för att jag vill ha en bra bild till bloggen. Det är därför jag hade tänkt att jag skulle ta typ "outfit-bilder", så att jag själv kan öva på det och samtidigt kunna visa upp mina kläder.
 
Nej, detta är ingen modeblogg, men det är ju en blogg om mitt liv eller hur? Och kläder är en stor del av livet, för tänk om vi skulle gå runt nakna.. det hade ju varit lite obehagligt ;)!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kommer naken till skolan idag ;)

Svar: Men vad bra, då är vi två ;)!
Lisa Jakobsson

2013-01-15 @ 09:22:03
Postat av: Lovisa - mamma till Nils

Nej, håller med. Det är inte lätt att få rätt skärpa och så vidare. ;)

Svar: Hahha nej precis! ;)
Lisa Jakobsson

2013-02-05 @ 18:05:55 ? http://lollovisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0