Musik ger mig energi

2013-01-13 @ 03:10:00 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag vet inte hur det är med er, men jag måste i alla fall ha musik på när jag är ute och går/springer. I alla fall om jag är själv, för då har jag ju ingen att prata med. Och om jag inte har någon att prata med så fokuserar jag bara på dumma saker. Typ som att det är långt hem, att jag är trött, att detta inte leder någon vart, att jag lika bra kan börja gå igen, osv.
 
Idag hade jag tänkt dra på mig träningskläderna för att gå ut idag och tänkte därför leta fram min gammla MP3-spelare. Men jag hittade inte den!! Blev jätteirriterad när jag inte hittade varken mammas eller Systerns. Lovar att det är någon i detta hus som äter MP3-spelare.
 
I alla fall så fick jag för mig att jag skulle åka in till Skövde och köpa en, lite spontant sådär. Så jag letade upp en bra och billig MP3 på Media Markt, ringde Johanna och vi åkte sedan in till Skövde och köpte mig en MP3. Så nu ska jag allt pallra mig ut och gå. Gå tills jag inte orkar mer! Med musik i öronen!
 
Rosa och sådär tjejigt fin ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0