Tidningen SKRIVA

2013-01-05 @ 12:13:22 ? Direktlänk ? Allmänt
Igår upptäckte jag en ny tidning i tidningshyllan på ICA. Eller ja, inte så nya kanske, men för mig var den ny. Har aldrig sett tidningen innan. SKRIVA heter tidningen och jag tyckte att den passade mig perfekt. I varje nummer får man olika tips på hur en bra roman/novell byggs upp, hur man gör storyn mer spännande, eller hur man utvecklar en karaktär.
 
Jag suger åt mig alla skrivtips jag kan få, för jag har ju den där drömmen om att bli författare, någon gång. Så jag läser, lägger undan tidningen, tänker och fortsätter sedan att läsa. Denna tidningen rekomenderar jag starkt till alla som tycker om att skriva. Du behöver inte drömma om att bli författare, denna tidning funkar för alla! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0