Det här med att packa..

2013-07-11 @ 14:14:49 ? Direktlänk ? Allmänt
Vi har nog alla det där problemet varenda gång vi ska iväg någonstans och behöver packa ned sina saker i en väska, innan man åker. Hur mycket ska man ha med sig? Räcker det med tre par skor? Kommer jag verkligen att använda alla kläder jag tar med mig? Får det plats i min väska? Är det nödvändigt att packa ner hela medecinskåpet? Osv.. Det känns som att dessa frågor alltid finns där. Jag har samma problem om jag så ska vara borta i två dagar eller om jag ska vara bort i två veckor. 
 
Nu på Lördag åker jag med min kör Appellen till Rörö för att semestra i en hel vecka. Visst, det kommer att bli jätteskönt att komma iväg ifrån alla måsten, men allt förberedande innan man åker är bara såå.. påfrestande. Jag är rädd för att jag kommer få ta med mig hela min garderob, så slipper jag att tänka på om jag tar med mig för mycket eller för lite. Hellre att jag då har med mig kläder hem som jag inte har använt, än att inte ha något rent att ta på sig de sista dagarna. 
 
Tror ni att det räcker med 3 böcker för en vecka? Jag är liite tveksam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0