Honey, I´m home!

2013-07-23 @ 16:42:10 ? Direktlänk ? Allmänt
Nu är jag tillbaka på Skaraborgsk mark (kom hem i Lördags, men i alla fall..), lite brunare, lite gladare och med massor utav foton i kameraminnet. Appellensemestern detta år var exakt lika bra som de förra, dock tror jag att vädret var bättre än någonsin. Trots en hel del blåst (går inte att undvika när man är på en ö..), så sken solen mest hela tiden. Jag gillar't! 
 
Semestern bestod utav en hel del sång, skratt, bad, sol, sälsafari, mat, fika och massor av annat skoj. Det är nästan så att jag längtar tillbaks till förgående vecka. Tillbaks till den mysiga ön och den sköna stämningen som vi har på semestrarna. Dock så kommer alla semesterfirare hem till mig om bara några timmar för lite skönt häng i gäng. Jag ska försöka mig på att göra Hallonpaj till senare, så vi får verkligen hoppas att jag lyckas med det och att tända grillen.. Hoppas att det finns någong kunnig person som kan hjälpa mig med det ;)!
 
 
De där gråa klumparna som ser ut som stenar är faktiskt sälar... Såå häftigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0