Next up; GRILLKVÄLL!!!

2013-07-06 @ 16:49:13 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter att bara ha sovit ett få antal timmar i natt, var det dags att gå upp och göra sig iordning inför min Studentfotografering som skulle gå av stapeln idag (jag är seg.. jag vet!). Kändes som att jag skulle ta studenten igen när jag fick på mig kläderna och den tillhörande mössan. Anna och Emma kom runt halv tolv, sen bar det iväg till Hjo. I drygt två timmar var vi där och fotade. Humöret och tålamodet sjönk ju längre tid vi befann oss i stadsparken. Men ett par användbara bilder fick vi, för Anna är bäst på att fota! 
 
Nu är det dags att bege sig bort till familjen jag är barnvakt åt. Denna gången är det inte barnvaktning som står på schemat. Nej, idag är det grillkväll!! Mums filibabba! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0