Studentbalen 2013

2013-07-04 @ 22:14:31 ? Direktlänk ? Studenten 2013
Bättre sent än aldrig brukar det ju heta, och det kan man säga att det är just nu. Jag har inte funnit orken att lägga in bilderna ifrån min studentbal här på bloggen, då jag är riktigt.. lat(!). Men nu har jag tagit mig i kragen och ska lägga upp de bilderna. 
 
Balen var en helt fantastiskt rolig upplevelse. Att få se alla så finklädda och alla de fina bilarna, det var riktigt roligt. Sen att det var lite långtråkigt och utdraget, det gör inget. Jag hade en rolig kväll/natt tillsammans med mina klasskompisar. Det var verkligen sista gången man kunde kalla dem för klasskompisar. För nu är vi bara kompisar :)!
 
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vilka fina bilder. :)

Svar: Tack :D!!
Lisa Jakobsson

2013-07-05 @ 18:41:04 ? http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0