Vi ska försöka få färg på våra bleka kroppar

2013-07-09 @ 10:33:07 ? Direktlänk ? Allmänt
Uppe med tuppen är jag, som alltid. Så himla skönt att inte sova bort halva dagen och vända på dygnet. Halv nio vaknade jag av smärtor i knä och ben, så jag gick upp och lät mamma ta hand om mina sår. För nej, jag gör det inte själv. Äckligt ju! Och förresten, det är det man har mammor till, eller hur?! Haha..
 
Om några få minuter ska jag bli skjutsad bort till min fina Lovisa, där vi ska fixa med vårat visum, eller vad det nu är. Det är något som gör att vi får komma in i USA i alla fall. Lite snopet hade det varit om man kom dit och sedan fick vända igen. Inte roligt alls.. På tal om något helt annat. Det är sol ute! Fattar ni?! Sol, på sommaren? I Sverige?! Helt sjukt konstigt.. Så förhoopningsvis åker jag och Lovisa och lägger oss nära något vatten och förbättrar på vår bränna. Haha vem försöker jag lura.. vi ska försöka få lite färg på våra bleka kroppar!
 
Efter många försök att vara något sånär normal, har jag lagt ner de försöken.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0