Studenten del 3; utspringet

2013-06-08 @ 18:03:17 ? Direktlänk ? Studenten 2013
Och så kom vi till det ögonblicket som vi alla väntat på. The grand finale. Utspringet. Och oj oj OJ vad vi sprang ut. Vi sprang ut likt glada kor på grönbete. Vi sprang, dansade, hoppade, skrek, visslade, skrattade. När vi sedan hade sprungit ut, fick vi ställa oss nedanför rampen som vi sprang på och vänta tills de allra sista studenterna hade sprungit ut. Då sjöng vi Studentsången (ni vet den där; sjung om studentens lycklig dagar...) och sen släppte vi våra gula och blå ballonger och såg de flyga upp mot himmelen.
 
Sedan var det dags att leta upp sina nära och kära. Och det mina vänner, var rätt lätt. För de stod längst fram med en skylt med en tjurig Lisa på. Ingen missar den blicken liksom... Så jag fick massor av gosedjur, blommor och diverse andra interna skämtsaker hängda runt min hals. Massor av fotografier blev det, innan det var dags att bege sig in till kortegen som gick av stapeln inne i staden. Själva kortegen var riktigt rolig, dock fick min syster inga bilder på den, för det stod en jättelång person framför henne. Men jag har mina minnen kvar i alla fall!!
 
Vi kan det här med att stå bakom kameran, men framför.. njaaa ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0