Studenten del 4; Hemkomsten

2013-06-11 @ 23:02:37 ? Direktlänk ? Studenten 2013
Efter hoppande, skrikande och pekandes på kortegevagnen var det dags att åka hem. Men vart var min skjuts?! Jag stod och väntade, och väntade och väntade.. Ingen Ida så långt jag kunde skåda och mobilnätet låg helt nere då vi var rätt många i Skövde City som belastade masterna. Men till slut kom även jag hem. Hem till gården där det stod massor utav människor som väntade på mig. Har nog aldrig kännt mig så uppmärksammad förut. Gästerna fortsatte att komma och jag var tröttare än tröttast. 
 
Jag vill tacka alla de som tog sig tiden att komma till min student, det värmer verkligen riktigt mycket att veta att man har så många goa personer som bryr sig om mig! Tack :D
 
 
 
Lagom skeptisk dricker jag ur mitt nya champagneglas.
"Surt sa Lisa om champagnen.."
Inte alls gott.. inte någonstans. Min lilla mamma med på bild. Det är hon i blått, om det var någon som inte hängde med ;)!
 
 
Ja, jag kanske kan tänka mig att det börjar bli liite väl tjatigt med bilder på mig och mina kompisar från min student. Men då jag inte är ett fan av att lägga upp alla bilder jag vill visa i ett inlägg så gör jag såhär. Det blir lättare för mig att kunna skriva ihop en liten minnesvärd text och kunna lägga upp alla de bilder som jag vill visa för mig själv och för er som läser denna blogg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0