Man har inte roligare än vad man gör det till..

2013-03-01 @ 09:21:35 ? Direktlänk ? Allmänt
Om man har rikitigt tråkigt och ingen annan är hemma, ja då får man väl hitta på något roligt i sin ensamhet. Varför inte testa massa fula huvudbonader, som min pappa för övrigt samlar på (okej, han samlar inte på fula huvudbonader, men alla kepsar han äger är INTE fina..). Sen kan man ju också ta på sig en ansiktsmask och låtsas att man har ett hemma - spa och har det jättemysigt. (Gårdagens bilder..).
 
 
 
 
 
En liten fråga till mig själv; Varför spärrar jag upp ögonen på VARENDA bild? Det är ju inte så att de inte syns om jag inte gör det.. De är ju rätt stora från början, liksom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0