Tack mannen, du gjorde min dag!

2013-03-08 @ 16:55:48 ? Direktlänk ? Allmänt
Det finns människor, och så finns det goda människor. Och nej, inte människor som är goda att äta, utan människor som är helt genomsnälla. Sådana som inte är rädda för att lära två unga tjejer hur man tvättar bilen i en tvättautomat. Sådana som inte är rädda för att gå fram till dessa två tjejer och säga åt dem, vänligt, att det blir bättre tryck om man reglerar handtaget. 
 
Där stod vi, som två knäppisar, och trodde helt seriöst att trycket i slangen var sådär dåligt. Vi fick ju nästan inte bort shampot som vi hade skrubbat på först. Men då kommer denna mannen som en räddande ängel. Han frågade oss om vi inte viste att man kunde ändra handtaget, så att det blev ett högt tryck. Jag tror faktiskt att han tyckte lite synd om oss, och tänkte att han var tvungen att hjälpa oss. 
 
Den här främmande mannen gjorde hela min dag. Jag har varit konstant glad sen dess och hoppas att det håller sig hela dagen ut. Sen att han lyckades klämma mitt finger i handtaget, det gör faktiskt ingenting. Han bad ju trots allt om ursäkt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0