Mitt fabulösa linne!

2013-05-18 @ 13:55:22 ? Direktlänk ?
Varje dag ser man människor med så kallade Band-T-shirtar. T-shirtar med ett band på, rätt logiskt. Varför man har denna t-shirten är väl uppenbarligen för att man tycker om bandet, eller bara tycker att tröjan är fin, det är lite upp til var och en. Man behöver inte ha sett personen/bandet ifråga för att kunna ha en sådan t-shirt, tycker jag. En del anser att man borde ha varit på minst en konsert och till och med köpt tröjan där. Men nej. 
 
Jag hittade det ultimata linnet för mig som är en One Direction fantast. En sådan person som kan sitta i flera timmar och bara lyssna på deras musik och kolla på videosar på Youtube. Det är okej att kalla mig konstig, knäpp, töntig eller vad du tycker låter bäst. Men jag kommer ändå inte ta åt mig. Jag tycker om One Direction och tänker gå runt med ett linne med dem på, precis som någon som går runt med Bruce Springsteen på sin T-shirt. 
 
Här är det otroligt fabulösa linnet som jag kommer bära frenetiskt i sommar tillsammans med ett par shorts! 
 
 
Såhär glad blir man när man har detta linnet på sig (plus att One Direction spelades på högsta volym i bakgrunden..). 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0