Do it yourself; Hörlurar med pärlor

2013-10-13 @ 17:00:14 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter att jag igår såg en video där Clara Henry visade upp sina snygga egengjorda hörlurar så blev jag själv sugen på att göra ett par sånna. Claras hörlurssladd är helt full med pärlor i olika färger, så jag tog fram mina pärlor nu i morses och började göra mig ett par egna coola hörlurar. Man behöver en liten sax, vanliga pärlor som man använder till pärlplattor och ett par hörlurar. Sen så klipper man ett jack i en pärla, öppnar upp den och sätter den runt sladden. Svårare än så är det inte. Dock fick jag ont i fingrarna efter att ha suttit i över en timme och klippt i nästan tvåhundra små pärlor. 
 
Visst blev de snygga? Nu kommer jag i alla fall inte ha svårt att hitta mina hörlurar i mitt stökiga rum, så färgglada som dem är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0