En bok att spara sina minnen i

2013-10-14 @ 13:16:00 ? Direktlänk ? Allmänt
När jag var i New York i slutet av Augusti så fick jag med mig en hel del små minnen i form av biljetter, kvitton, reklam osv. Självklart så ville jag ju spara dessa lappar då alla lappar bär på stora upplevelser och stora minnen. Men jag har inte vetat vart jag ska göra av dem. Om jag bara ska låta dem ligga i en byrålåda, sätta in dem i ett album. Jag hade ingen som helst aning förens jag och mamma var inne på Chilli och hittade den perfekta lådan. Det är en låda som ser ut som en bok, så där i kan man ha massor utav små minnen. Det bästa med denna låda är att det är motiv från New York på den, så den är perfekt att ha mina lappar och minnen i.
 
Den är lagom stor så att alla lappar fick plats och jag fick till och med plats med kartan som användes väldigt flititgt under resans gång, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0