Fortsätter letandet efter den perfekta västen..

2013-10-17 @ 17:00:28 ? Direktlänk ?
Nu när jag har införskaffat mig ett par varma löpartights så kan det ju vara bra att vara varm om överkroppen också, eller hur? Så jag har med lykta och lampa letat efter en väst att ha över min tjocktröja istället för en jobbig jacka, men utan resultat. Eller, jo jag har hittat en hel del västar, men inte precis en sådan som jag vill ha. Jag vill ha en lagom tjock väst som INTE är figurssyd. Jag ska ju faktiskt kunna ha en tjocktröja där under och då vill jag inte ha en figgursyd historia som sitter åt så att jag mest liknar ett korvskinn. Sen så har jag ett till litet problem som försvårar det hela; färgen. Jag vet inte om jag vill ha en i svart eller i någon annan härligt skrikig färg. Det tåls att fundera på. Först och främst ska jag försöka hitta en väst som inte är figurssyd, önska mig lycka till..
 
Dessa tre snygga västar har jag tittat på och testat. Men nja, de är ju figursydda.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0