Min egengjorda fotobok

2013-10-10 @ 14:41:24 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Idag var jag spänd av förväntan när jag skulle gå upp till vägen och hämta dagens post. För jag visste att den skulle innehålla något roligt, något som var till mig. För ungefär åtta dagar sedan skickade jag iväg en beställning av en fotobok till Fuji direkt och det är denna fotobok jag har fått hem idag. Jag har fixat och trixat helt själv med den i programmet som finns på Fujidirekt. Det var lite svårt och krävdes tålamod, men det var det verkligen värt. Nu har jag en bok med bilder ifrån min underbara resa till New York. Nu kan jag ta fram den boken när jag vill och drömma mig tillbaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0