Next Up; Biomys!

2013-10-18 @ 18:42:17 ? Direktlänk ? Allmänt
Efter att få ha hoppat in som vikarie lite sådär oplanerat denna Fredag, som egentligen är min lediga fredag, så tar jag helg som en hel del andra i vårat avlånga land. Jag vet inte vad du gör för att fira in helgen med, men jag, Lovisa och Malin firar in helgen med att gå på bio och äta massvis med biopopcorn, whioo! Är det bara jag som är helt galen i popcornen man får på biograferna? Det är något speciellt med att få gå på bio och äta deras popcorn. Vi ska se filmen "We´re the Millers", så nu håller jag tummarna för att den kommer vara bra. Annars får jag väl äta upp popcornen och låtsas som att jag är där för filmen, hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0