Snygga ryggsäckar från Victoria´s secret

2013-10-07 @ 18:19:09 ? Direktlänk ?
När jag var i New York köpte jag en sjukt snygg ryggsäck ifrån Victoria´s sexret PINK, en ryggsäck som jag älskar mer än vad jag älskar M&M´s, vilket är mycket. Den har rymdmotiv på sig och är så himla fin. Jag brukar inte använda ryggsäck, då jag förknippar det med nördar, hej fördomsfull. Men på senare tid har jag insett att det är väldigt snyggt och praktiskt med en ryggsäck. Du får plats med väldigt mycket i en ryggsäck, det är inte lika jobbigt att bära en ryggsäck, som det är med axelväskor och det finns väldigt snygga ryggsäckar nu för tiden.
 
På VS hemsida har jag hittat flera ursnygga backpacks, som jag blivit lite kär i, men jag har ju redan en och behöver inte en till. Men jag fastnade riktigt mycket för tre av ryggsäckarna, så jag tänkte visa dem här för er;
 
Visst är de snygga?! Skulle lätta kunna ha de alla tre, men den blåaktiga är fett snygg, så det hade nog blivit den om jag skulle köpa någon av dem. 
 
Min otroligt snygga ryggsäck som jag har börjat använda mer och mer nu! Älskar den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0