Craving: Vans

2013-09-20 @ 11:41:49 ? Direktlänk ?
Jag är och kommer alltid att vara en liten shoppaholic, men framför allt på skor. Eller, jag köper inte skor, jag kollar på dem. För jag har på senare tid blivit ganska snål, innan New York för att jag sparade pengar och efter New York för att jag.. sparar pengar. Ja, och sen kan man ju inte ha hur många skor som helst heller. Stopp! Det kan man, man kan aldrig ha för mycket skor. När jag var i USA gick jag nog in i varenda affär som sålde VANS och jag kollade och kollade och kunde tänka mig att köpa alla skor som jag såg, men det hade blivit för tungt i resväskan. Men nu när jag är hemma så sitter jag och kollar på olika hemsidor mest hela tiden på VANS, för att jag har blivit helt nerkärad och behöver verkligen alla skor jag ser på!
 
Jag vet att vi är på väg mot regn, kyla, is och snö, men man kan ju ändå köpa skor och ha dem i garderoben tills våren? För det är inte ofta som mina fötter växer, eller krymper för den delen. Fast nej, jag ska inte köpa nya skor, för jag köpte tre par i New York (ett inlägg om det kommer upp senare). Men man kan ju alltid kolla och drömma, eller hur?! ;)
 
GAH! Ser ni inte hur snygga dem är?! Och bara det att jag kollade på nummer 2 och 3 i USA och inte köpte dem gör mig så arg just nu! Åh, det hade varit så häftigt med ett par platåvans, gah! Jag måste köpa dem! Och de med leopardmönster och de blå-grå.. Kan någon vänlig själ skänka mig lite pengar?! Please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0