Kvällsunderhållning när den är som bäst

2013-09-23 @ 21:51:54 ? Direktlänk ?
För dig som inte har sovit under en sten de senaste veckorna så tror jag att du vet vilka Ylvis är? De två bröderna Bård och Vegard från Norge som har gjort låten "What Does The Fox Say", som har spridit sig sjukt fort i våran stora värld. Jag tycker att den låten är lite tråkig, men jag har hittat flera andra sköna låtar som de har gjort. Alla låtarna är gjorda för att folk ska dra lite på munnen, men jag tycker att deras låtar faktiskt är riktigt bra. Hade texten varit seriös så hade dessa bröder förmodligen kommit långt i musikbranchen. 
 
Här är två låtar med dem som jag tycker ni alla ska lyssna på om ni vill lyssna på något bra och roligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0