Mysiga mössor

2013-09-11 @ 00:15:06 ? Direktlänk ?
Denna hösten har jag bestämt mig för att jag ska köpa en, eller flera, sköna och snygga mössor. Mössor som jag tycker är så skönt och mysigt att ha på sig. En mössa kan ju piffa till vilken outfit som helst och samtidigt hålla ditt huvud varmt. Så himla smart och smidigt. Så en mössa är ett måste för mig att införskaffa. På GinaTricots hemsida hittade jag två jättesnygga mössor som jag fick ett mindre ha-begär av. Jag kände att jag behövde dem och jag behövde dem nu nu NU. 
 
Jag tycker om både den vinröda och den marinblå, dock är mitt hår nästan i samma färg som den vinröda och det kanske ser dumt ut? Fast vem bryr sig, tycker jag att den är snygg så ska jag köpa den, ingen annan får bestämma hur jag ska se ut. Kom ihåg det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0