New York - Down Town

2013-09-12 @ 22:33:46 ? Direktlänk ? Mina fotografier
En av dagarna, tror att det var Tisdagen, så var vi vid frihetsgudinnan och i samband med det beslutade vi oss för att ströga längs med Broadway och den nedre delen av Manhattan. Och oj vad mysigt det var! När vi gick in på en del smågator fick man känslan av att man befann sig i Gamla Stan i Stockholm, så mysigt. Vi gick väldigt mycket den dagen, men det var det värt. Vi hade tänkt besöka China Town också, men bestämde sen att vi inte skulle göra det. Det är nämligen risk för att gå vilse där och alla skyltar, vad jag förstod det, står på mandarin, så nej tack. 
 
Åh, jag var så glad att himmelen var alldeles perfekt blå, så som en himmel ska vara. Bilderna blir mer levande med blå himmel tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0