New York - Top Of The Rock

2013-09-10 @ 19:09:47 ? Direktlänk ? Mina fotografier
Något de har mycket av i New York är dessa sjukt höga och imponerande byggnader, även kallade skyskraper. Det är så att man får ont i nacken av att försöka se toppen på dem. Och om man tittar upp mot dem när man går tappar man balansen och ramlar in i folk, tro mig, man kan säga att jag har testat det. Högt uppe i en av dessa skyskraper befann vi oss en disig och varm dag. Men världens bästa och grymmaste utsikt som sällskap. Ja, och en hel del andra glada turister så klart.
 
Det var så häftigt att kunna se ut över hela New York och lite till när man stod där uppe. Jag vet inte hur högt uppe vi var, mer än att vi var på 69:e våningen. Vilket bara i sig låter svindlande högt. Häftig utsikt, bra sällskap och en kamera gjorde vistelsen där uppe på toppen helt underbar. Jag skulle kunna stå där uppe hur länge som helst och beundra de vyer man kan se därifrån. 
 
Bästa resesällskapet! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0