Varsegod vinter, nu är det bara att komma

2013-09-11 @ 23:07:19 ? Direktlänk ?
Ett spontanbesök in till Skövde centrum gjorde så att jag blev två mössor rikare och inte så värst mycket fattigare. Jag skrev ju om mössorna i ett annat inlägg och då var jag inställd på att köpa en, men jag köpte två. Ja, jag har en extrem beslutsångest så jag var helt enkelt tvungen att köpa båda, nu när de var så bra och när jag själv tyckte att jag passade i dem. Nu är jag alltså två mössor rikare så nu kan kylan komma, för jag är redo!
 
Den översta mössan är mörkt marinblå och den understa är mörkt vinröd. Jag vet att bilderna inte har det starkaste ljuset, men jag ska försöka fota de båda mössorna imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0