Katt nummer sex!

2014-08-24 @ 07:31:47 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag har, som ni vet, varit helt besatt av att virka sedan i slutet av Februari detta år. Jag tror inte att någon i min familj, inklusive mig själv, trodde att det intresset skulle hålla sig, då jag är väldigt rastlös och har sveriges sämsta tålamod. Men nu ungefär ett halvår senare så virkar jag så fort jag får tid över, eller när jag bara behöver koppla av.
 
För att veta vad jag ska virka på när lusten faller in, så har jag nu börjat virka hjärtekatter. Katter med ett rött hjärta med ett ärr i, som är till för hjärtsjuka barn. Det är en fin grej att göra och de är verkligen lätta att virka. Tar mig bara ca två dagar om jag sitter ner lite då och då. 
 
Nu har jag i alla fall blivit klar med katt nummer sex! Så jag har många katter här hemma. Snart måste de skickas iväg, men det är när de fått varsitt hjärta:)!
Det saknas en, men honom lämnade jag i lägenheten i Jönköping:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0