Tomtens lilla hjälpreda

2014-12-16 @ 22:52:26 ? Direktlänk ? Min vardag
Idag har jag roat mig med att gå runt på A6 och lugnt strosat runt i affärerna och letat julklappar. Haha, skoja. Inget lugnt strosande här inte. Fattar inte vad allt folk gör på A6, en vanlig Tisdag?! Jobbar inte folk eller?! Okej, jag är ju där, men jag är ledig... Jag försökte att vara lugn och sansad. Det tog två sekunder inne i varuhuset sen fick jag smått panik. Halvspringandes sicksackade jag mellan alla sega människor och flängde in och ut i alla affärer som jag tänkte köpa julklappar i. Resultatet? Jag köpte en grej. Till mig själv. 
 
Tur att det fortfarande är typ en vecka kvar tills Julafton, har ju gott med tid på mig, haha. Nej, men det är inte alls många julklappar kvar att fixa nu. Typ bara en, till en viss person (Feliz Navidad aka Felicia) och den hoppas jag kunna köpa på Tomtenatta i Skövde på Torsdag. Hittar jag ingen julklapp då, så får hon en bit grillkol, helt normalt. 
 
Förutom att hysteriskt springa i affärer så har jag hunnit med att slå in alla julklappar som är köpta (svårt att slå in de som inte är köpta...) och till och med börjat packa upp mina tomtar. Nu fattas bara att någon kommer hem till mig och ställer dem på plats i mitt rum, för det är såå tråkigt. Inser nu att jag har för många tomtar och vet inte vart jag ska ställa alla, paniiiik! 
 
Nej men jag har väl ett normalt antal tomtar? För ett rum? Eller?! (Fler tomtar än de som är med på bilden existerar...).
 
Tycker att tomten ska vara väldigt tacksam över att jag hjälper honom att slå in en del av julklapparna. Så slipper han få ont i benen av att sitta på golvet och han slipper även bli smått irriterad på när pappret inte räcker och så vidare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0