Fyndat på Ur&Penn

2014-02-01 @ 15:56:05 ? Direktlänk ?
Åh, vad jag älskar att handla saker som det är extrapris på, såå underbart! Igår hade Ur&Penn ett jättebra erbjudande, 25 kronor på alla smycken i affären. Hur bra?! Sjukt bra skulle jag vilja säga. Jag är lite snål när det kommer till smycken, för jag vet att jag inte brukar använda det så mycket, så då är det bra om man kan köpa snygga smycken för en billig peng. Jag slog på stort och köpte tre halsband, supersnygga! Två av dem föll jag för direkt och det tredje var jag lite tveksam till. Men efter lite betänketid så tog jag med det till kassan och betalade. Tänkte att i värsta fall så kan väl Syster Ida få det, om jag inte vill ha det. 
 
Här har vi dem, allihop på samma bild. Det längst till vänster ser lite ut som ett hundhalsband, men det passar väldigt bra till lite finare toppar och klänningar. De två andra är ju helt underbara! Det är ju ugglor för skjuttsingen, då kan det inte vara fult!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0