I bakartagen

2014-02-09 @ 11:18:54 ? Direktlänk ?
Efter förra veckans bravader med den oh så ljuvliga ahlgrens bilar pannacottan, så har jag blivit mer och mer sugen på att baka. Sitter och kollar runt dagligen på nya recept på nätet, bläddrar i mina bakböcker och märker ut de recept som jag helst av allt vill prova på, någon gång. Och inte blir det bättre när mamma kommer hem med två påsar av mitt absoluta favoritgodis, M&M´s. De har stått och stirrat på mig från min brudkista i över en vecka och jag har bara blundat när jag gått förbi dem. Men igår så tog jag med en av påsarna ner till köket där den fick möta sitt öde. Jag bakade två olika sorters kakor, en brownie och en.. ja, en platt kaka med choklad och bitar av M&M´s på. Det var riktigt riktigt gott, dock kunde Browniesen varit lite mildare i smaken. 
 
Mums, säger jag bara!! Recept kommer att komma upp inom kort :)!

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Åh ser jättegott ut ^^

Svar: Ah, och det var jättegott ska du veta ;)!
Lisa Jakobsson

2014-02-09 @ 18:25:56 ? http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0