Nu ska här virkas!!!

2014-02-20 @ 13:23:40 ? Direktlänk ? Allmänt
Jag har aldrig varit en person med mycket tålamod. Det jag ska göra ska gå snabbt och vara enkelt, punkt. Men samtidigt som jag är rastlös vill jag göra så himla mycket hela tiden. Just nu vill jag lära mig att göra söta Amigurmuis, små virkade figurer. Men det är svårt, pilligt och kräver både tid och tålamod. Jag har än så länge klarat av att göra en liten figur, utan att svära och kasta ifrån mig skiten allt för många gånger, haha. Jag vill så gärna kunna virka gossedjur och ge bort till de barnen som snart kommer att födas i min närhet. Det är så roligt att ge bort något som man själv har gjort! 
 
Min snälla kollgega har lånat ut fyra böcker med mönster till olika amigurmuis i. Tack Sara!! :D

Kommentarer
Postat av: ANGELICA - FITNESS

Åh vad roligt :D

2014-02-23 @ 18:32:01 ? http://nattstad.se/healthbyangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0