Vill inte vara sjuk!

2014-02-26 @ 12:41:20 ? Direktlänk ? Allmänt
Näsan rinner, huvudet känns som en betongklump, kroppen känns som att den har blivit överkörd av en latsbil... Jag orkar inte att vara sjuk längre. Jag vill ju jobba, träna, träffa kompisar. Det känns som att alla måsten blir ännu mer när jag bara ligger i soffan och kollar på hela säsonger av The Big Bang Theiry (bästa serien ever, för övrigt!!). Jag vet att ingen kräver något av mig nu när jag är sjuk, men det känns som att det kommer bli mera krav när jag blir frisk. Förstår ni hur jag menar? Aja.. jag får försöka att bli frisk snart, så att jag kan börja jobba och träna igen. 
Mina bästa vänner de senaste och förmodligen närmaste dagarna.. näsdukarna är slut för längesedan, haha... 

Kommentarer
Postat av: dite

krya på dig!

Tävlingen i samarbete med caseapp har nu avslutas och vinnaren finns uppe på bloggen, gå in och kika om det blev du :)

2014-02-27 @ 17:54:59 ? http://affys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0