Världens godaste fruktsallad

2014-01-16 @ 22:03:36 ? Direktlänk ? Allmänt
Att ha lite lyx i vardagen är aldrig fel, det kan ibland räcka med en sjukt god fruktsallad så blir jag riktigt glad och känner av vardagslyxen. Även om det inte är säsong för en del frukter och bär så tycker jag att man måste få unna sig. Okej att hallonen är ifrån Egypten och att de har transporterats sjukt långt, man behöver ju inte äta dem varje dag. Idag gick jag loss på fruktavdelningen på ICA i Hjo och köpte banan, äpple, hallon, amerikanska blåbär, kiwi, sharon och vindruvor, plus två mangos som tyvärr var för omogna... Jag dreglar bara av att tänka på hur sjukt gott det var. En dos C-vitamin såhär en Torsdag är inte fel alls.
 
Kiwi, hallon och blåbär kan vara den godaste kombinationen ever, dock saknade jag vattenmelonen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0