Händelserik gårdag

2014-09-03 @ 10:20:46 ? Direktlänk ? Min vardag
Kan ju lugnt säga att gårdagen var händelserik. Dagen började lite segt, då jag hade min första föreläsning vid halv nio och slutade inte förens tjugo i fem... När jag sedan hade slutat följde jag Evelina till stationen, för att sedan trampa hemåt. Innan jag sätter mig på sadeln så kollar jag mobilen och ser då att jag ska ringa till Lovisa, min roommate, och hon säger att hennes systers bil har lagt av och jag förmodligen måste komma och bogsera den... 
 
Sagt och gjort. Fick ta min lilla guldiga Clio och köra bort till Biltema där Lovisa och Malin var och köpte saker som behövdes till bogseringen. 
Med systrarnas pappa i telefonen så lyckades vi till slut, efter en lång stund att bogsera bort bilen. Lovisa körde som om hon inte hade gjort något annat än att bogsera bilar i hela sitt liv. Nöjda och stolta över att vi klarat att bogsera och allt vad det innebar så åkte jag och Lovisa till Burger King, som bara ligger ungefär tre minuter ifrån oss (inte bra!!). Bättre belöning än det kunde vi inte tänka oss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0