Vatten är underbart

2014-09-04 @ 22:10:42 ? Direktlänk ? Min vardag
Jag har alltid tyckt om städer som ligger i anknytning till vatten. Det är något speciellt med det. Allt blir så mycket finare och lugnare med vatten i närheten. Det är därför jag verkligen njuter av att varje dag ha förmånen att cykla utmed Vättern, på mim väg till skolan. Denna veckan då det har varit så varmt och skönt så har det varit ännu vackrare utmed cykelvägen. 
 
När jag cyklade hem ifrån skolan idag så tyckte jag att det var sådär extra fint just idag, så jag var bara tvungen att stanna och ta en bild. 
Lite senare, efter jag kommit hem, åkte jag och Lovisa till Maxi och köpte med oss sallad som vi sedan åt nere vid vattnet. Helt underbart!:)
Får vibbar av medelhav, fast det bara är "lilla" Vättern!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0