Nya friska tag!

2015-02-23 @ 09:30:51 ? Direktlänk ? Min vardag
Ny vecka och nya friska tag, hoppas jag. Gick och lade mig hyffsat pigg i Tisdags och vaknade upp som ett monster, typ. Helt igentäppt i näsan, ont och tjock i halsen, ont och tung i huvudet och kroppen värkte som bara den. Inte okej någonstans! Jag som hade en essä att skriva och en ny lägenhet att fixa med... Menmen, man får ta livet lite som det kommer. Ibland mår man bra, ibland mår man sämre. Trots att jag förmodligen borde stannat hemma så stoppade jag i mig några Ipren och åkte sedan in till skolan. Man vill ju inte missa en dag där man får träffa sina underbara kompisar ju!
 
Nu mår jag i alla fall lite bättre, ingen feber kvar som tur är, bara en rinnande näsa och ett tungt huvud. Hoppas att jag snart blir frisk, jag vill ju orka med allt som jag brukar orka. Jag vill kunna gå till gymmet, ja ni läste rätt, jag har skaffat gymkort. I och för sig har jag bara varit på tre pass än så länge, har inte hunnit med pga flytt och till råga på allt så blev jag ju sjuk.. Men jag hoppas som sagt att jag snart blir piggare/friskare så att jag kan ta mig till gymmet minst tre gånger i veckan så att denna kropp kommer orka att spela matcher till våren! :)
 
Den fantastiskt underbara utsikten ifrån vårat köksfönster, helt underbart att få se Vättern varje morgon när man äter frukost.
För att piffa till det i lägenheten och för att skynda på våren så köpte jag lite tulpaner häromdagen. Förmodligen så är de döda nu, men ska köpa nya redan ikväll. Älskar verkligen färska blommor och framför allt tulpaner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0