En hälsning från en inte så flitig bloggare!

2015-10-09 @ 10:15:12 ? Direktlänk ? Min vardag
Kan inget annat än att sucka högt åt mig själv.. Det där med att vara flitig och uppdatera ordentligt den där helgen för cirka 2-3 veckor sedan gick sådär som ni kanske har märkt, haha. Helt plötsligt hade jag fullt upp med annat, som skolan, vara med familjen och som att försöka lista ut varför jag varit sjuk i nästan två månader. Gick faktiskt till vårdcentralen och tog lite tester och några dagar senare kom svaret, luftvägsinfektion. Jo men så att, då är det inte så konstigt att jag inte mått så bra de senaste månaderna. Men nu är jag äntligen frisk, efter en kur med antibiotika och Thé i mängder, yeah!
 
Just för tillfället är det väldigt mycket i skolan, då vi är på slutspurten av en kurs och därmed är det mycket att göra, många olika slags uppgifter att göra färdigt i tid och så vidare. Men jag kämpar vidare tillsammans med mina underbara kompisar, vi kommer ta oss igenom de 2,5 år som är kvar av skolan, utan problem! 
Denna fredag kommer gå till att försöka påbörja en uppgift, så att jag kan lägga den åt sidan imorgon och umgås med världens bästa kompis = Felicia "Feliz Navidad" och även hänga med släkt och familj. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Äntligen ! Både att du är frisk och att du bloggar

2015-10-09 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0