Vad händer?

2015-09-18 @ 10:33:22 ? Direktlänk ? Min vardag
Ja, det kan man ju fråga sig. Vad händer egentligen? Just för tillfället händer det inte alls mycket, försöker få motivationen till att göra mig iordning för att åka in till Hjo en sväng. Men i övrigt, med bloggen så händer det inte alls så mycket, som ni har märkt. Skyller återigen på att jag fortfarande inte har något nät i lägenheten och inte kommer mig för att skriva något i skolan...
 
Men nu känner jag att inspirationen och motivationen äntligen är tillbaka, för tillfället i alla fall. Så nu ska jag försöka här i helgen att uppdatera bloggen med vad som har hänt sen senast :)!
Tadaaa! Detta är något av det som har hänt sen jag senast skrev ett inlägg. Håret är mycket mycket kortare än innan och jag trivs verkligen hur bra som helst i att ha såhär kort hår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0